Date Range
Date Range
Date Range
Views in Drupal 8 .
Growing Together - Vasaramäki and Chepyuan Primary.
Kansainvälinen Downin syndrooma -päivä 21. Kehitysvammaliitto hakee määräaikaista projektisihteeriä koulutustoimintaan ja projektityöhön. Haluatko olla mukana järjestämässä mielenkiintoisia tapahtumia ja koulutuksia yhdessä Kehitysvammali. Taidekuvat valtaavat kauppakeskukset Downin syndrooma -päivän kunniaksi. Kansainvälistä Downin syndrooma -päivää vietetään 21. Sen kunniaksi Kehitysvammaliitto kampanjoi v. Näe ihminen älä vain Downin syndroomaa.
Mikkelin seudun maahanmuuttajatyön tuki Mimosa ry. Mihin kesätoimintaan haluaisit osallistua mukaan? What summer activities would you like to participate in? Naisten ryhmä - Women s group. Naisten ryhmä - Women s group.
Tietoa puhevammaisuudesta ja kommunikoinnin mahdollisuuksista. Työkaluja ja materiaalia kommunikoinnin tukemiseen. Tietoa ja ohjeita kuvilla kommunikoiville. Selkokielinen Konsertissa Musiikkitalossa -verkkokirja kertoo ja opastaa, mitä Musiikkitalon konsertissa tapahtuu. Kirja on tuotettu Musiikki kuuluu kaikille -hankkeessa. Tule kehittämään saavutettavaa somea! Taas o.
Posted by selkowitz in Networking.
Sur Facebook, pour des wips, des actus, des news et de la causette.